O Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας συστήνει για τα παιδιά την πρόσληψη πέντε μερίδων φρούτων και λαχανικών ημερησίως. Ως εκ τούτου, με την καθημερινή παροχή ενός φρούτου εποχής (μήλο, αχλάδι, μανταρίνι, πορτοκάλι, μπανάνα) και των λαχανικών (ντομάτα, λάχανο-καρότο, σπανάκι), μέσω του Προγράμματος καλύπτονται περίπου δύο μερίδες, δηλαδή, το 40% των αναγκών των παιδιών σε φρούτα και λαχανικά.

Επιπλέον, τα φρούτα και τα λαχανικά ενισχύουν το μικρογεύμα με μια πληθώρα βιταμινών και μετάλλων (π.χ. βιταμίνη C, κάλιο, φυλλικό οξύ, σίδηρο, μαγνήσιο, βιταμίνη Α), καθώς και με φυτικές ίνες, ιδιαίτερα στις περιπτώσεις που το φρούτο καταναλώνεται με τη φλούδα (π.χ. μήλο). 
  • Ενέργεια: 24-31%
  • Πρωτεΐνες: 53-64%
  • Φυτικές ίνες: 48-58%
  • Λοιπά θρεπτικά συστατικά – ενδεικτικά: 
  • Ασβέστιο: 41-53%  - κάθε γεύμα περιλαμβάνει τουλάχιστον μία πηγή ασβεστίου (γάλα, γιαούρτι, τυρί), με αποτέλεσμα να καλύπτεται μεγάλο μέρος των ημερήσιων αναγκών σε ασβέστιο  
  • Σίδηρο: 13-34% (π.χ. κοτόπουλο, σπανάκι κ.ά.)
  • Βιταμίνη C: 44-62% (πορτοκάλι, ντομάτα, μήλο, κ.ά.)
Η πρόσληψη φυτικών ινών, εκτός από τα φρούτα και τα λαχανικά, ενισχύεται περαιτέρω και με την παροχή αρτοσκευασμάτων με αλεύρι ολικής άλεσης (π.χ. το ψωμί των σάντουιτς και τα κριτσίνια). 

Αναφορικά με την πρωτεΐνη, το ποσοστό  που καλύπτεται με τα γεύματα κυμαίνεται από 20% έως και 78% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης. Εξασφαλίζεται, δηλαδή, ένα σημαντικό μέρος των πρωτεϊνικών αναγκών των παιδιών που είναι απαραίτητο  για τη σωστή ανάπτυξή τους, καθώς η πρωτεΐνη συμβάλλει στη δημιουργία και διατήρηση των ιστών του σώματος και στη σύνθεση του μυϊκού ιστού. Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι  κυριότερες πηγές πρωτεΐνης προέρχονται από τρόφιμα ζωικής προέλευσης, η κάλυψη σημαντικού μέρους των αναγκών σε πρωτεΐνη αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία στις μέρες μας, καθώς  η οικονομική κρίση έχει αντίκτυπο στα τρόφιμα που επιλέγονται για να συνθέσουν το γεύμα μιας οικογένειας.

Επιπλέον, σχεδόν καθημερινά προσφέρεται στους μαθητές  κίτρινο τυρί (30-45γρ) ή/και λευκό γάλα (250ml). Η  επαρκής πρόσληψη ασβεστίου είναι επίσης πολύ σημαντική κατά την παιδική και εφηβική ηλικία για τη σωστή ανάπτυξη και λειτουργία των οστών και επιτυγχάνεται με την κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων. Συστήνεται η πρόσληψη 2-3 μερίδων την ημέρα για τα παιδιά και 3-4 μερίδων την ημέρα για τους εφήβους. Μέσω του Προγράμματος παρέχονται έως και δύο μερίδες γαλακτοκομικών προϊόντων την ημέρα, καλύπτοντας  από το 33,3% έως και το 100% της συνιστώμενης πρόσληψης για τα παιδιά και από το 25% έως και το 66,6% της συνιστώμενης πρόσληψης για τους έφηβους. 

Τέλος, στα γεύματα χρησιμοποιείται μόνο ελαιόλαδο, το οποίο  είναι πλούσιο σε «καλά» λιπαρά (μονοακόρεστα λιπαρά οξέα).